נושא: manitou black לרוכב בסביבות 90 ק"ג תאריך: 6/21/2007 7:01:00 AM
מחבר/ת: אלון
שלום לכולם אני רוכב XC -AM בעיקר במרכז מירב,על schween rocket 1 החלפתי את הבולם הקדמי המקורי 100 rockshox judy xc שנתקע על מצב קשיחות מקסימלי לבולם חדש manitou black 100 .כמובן שהאופניים הרבה יותר רכות ויש יותר בובינג... האם מישהו מכיר את הבולם? האם הוא מתאים לאדם במשקלי שגם רוכב טכני? האם ייתכן שאני צריך להתרגל למצב החדש? (או להחליף לקפיץ קשיח יותר ?) תודה לכל העונים אלון
|