הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/21/2007 11:10:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  הבלאק איננו בולם AM בהגדרתו
נושא: הבלאק איננו בולם AM בהגדרתו תאריך: 6/21/2007 11:10:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אם אינך אגרסיבי מאוד, הוא יקח אותך בנאמנות.
אם השקיעה הראשונית שלו (SAG) גדולה מדי, או שאתה סוגר מהלך תכופות, החלף לקפיץ קשיח יותר, או השתמש באופצית הקומפרשן (או שניהם).


חזרה לפורום