טקסט הודעת פורום
6/22/2007 3:50:00 PM
יוס י
נאור , נאור....
נושא:
נאור , נאור....
תאריך:
6/22/2007 3:50:00 PM
מחבר/ת:
יוס י
קודם שואלים ואח"כ קונים...
ל 661 יש ליין של מוצרים . מה הדגם שקנית ?
חזרה לפורום