הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/23/2007 12:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  אם אין לך הרבה ניסיון עדיף ש"קובי רוק שוק" יעשה את
נושא: אם אין לך הרבה ניסיון עדיף ש"קובי רוק שוק" יעשה את תאריך: 6/23/2007 12:17:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

זה בשבילך ( היבואן). אבל כעיקרון כנס לאתר של רוק שוק תוריד את ספר ההוראות של הבולם (או שקיבלת עם האופניים) יש שם הוראות טיפול על פי שלבים ועם תמונות. על כל מקרה אני חושב שתצתרך כלים יעודיים, חלקי חילוף שמן חדש וכו´, אז תקרא טוב טוב את ההוראות ותראה שיש לך הכל לפני שאתה מתחיל. אני יודע שטיפול תקופתי ( הכולל החלפת שמן ואטמים ) עולה 250 ש"ח . לא מעט אבל לא הרבה כ"כ. אולי זה יותר שווה, ותוכל להיות בטוח שנעשתה עבודה טובה עם אחאריות היבואן, שזה חשוב לא פחות אם הבולם נמצא עדיין באחריות.


חזרה לפורום