טקסט הודעת פורום
6/23/2007 11:09:00 PM
עופר בן צור
trek Fuel EX6 או Giant Trance 2
נושא:
trek Fuel EX6 או Giant Trance 2
תאריך:
6/23/2007 11:09:00 PM
מחבר/ת:
עופר בן צור
שלום
מתלבט בין trek Fuel EX6 2007 ו Giant Trance 2.
אופי רכיבה - XC, עליות וקצת סינגלים.
חזרה לפורום