נושא: טיפול לפדלים m520 תאריך: 6/24/2007 10:00:00 AM
מחבר/ת: ירון שלמה
לאחרונה שמתי לב שנוצר חופש בפדלים. מדובר על פדלים שימנו m520. אני לא יודע אם יש אפשרות לפתוח ולגרז את הפדלים או אם אפשר לקנות חלקי חילוף כמו מיסבים וכדומה. אשמח לקבל קישור למדריך שמסביר על טיפול לפדלים אם בכלל אפשר.
תודה מראש.
|