טקסט הודעת פורום
6/24/2007 10:44:00 AM
ירון שלמה
תודה על התשובה, הייתי בקישור הזה
נושא:
תודה על התשובה, הייתי בקישור הזה
תאריך:
6/24/2007 10:44:00 AM
מחבר/ת:
ירון שלמה
אבל לא הצלחתי להבין ממנו איך לפרק את הפדל ומאיפה אפשר להשיג את החלקים הנ"ל, בארץ או מחו"ל.
חזרה לפורום