הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2007 10:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון שלמה עם תוכן  תודה על התשובה, הייתי בקישור הזה
נושא: תודה על התשובה, הייתי בקישור הזה תאריך: 6/24/2007 10:44:00 AM
מחבר/ת: ירון שלמה

אבל לא הצלחתי להבין ממנו איך לפרק את הפדל ומאיפה אפשר להשיג את החלקים הנ"ל, בארץ או מחו"ל.



חזרה לפורום