נושא: מה לעשות? תאריך: 6/24/2007 11:00:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע
ראיתי פקקים לונטילים שם, אני לא יכול למחוק את זה מהזיכרון :P זה היה ליד מתקני הפלסטיק לילדוד´ס
אופניים לעומת זאת, לא הייתי קונה שם... אפילו האופניים שיש להם שם טוב, הדגמים הם מתחת לאופנים הכי פשוטים בחנויות האופניים (ועוד לא דיברתי על המחיר! )
|