הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/24/2007 3:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  nura עם תוכן  צריכה עזרה
נושא: צריכה עזרה תאריך: 6/24/2007 3:47:00 PM
מחבר/ת: nura

שלום רב!!!!!!!
אני בת 19 וחצי ורוצה לקנות אופניים.
אני לא ממש מבינה באופניים ואני רוצה הצעות לרכישה ממישהו שבאמת מבין
אני לא מתכוונת לרכב עליהם יותר מדיי אלא רק בעיר.
אני מחפשת אופניים איכותיות,זולות (נניח עד 500 שקל) ,
לא מסובכות מדי אך עם הילוכים.
על אילו דגמים הייתם ממליצים?
נור :eek:


חזרה לפורום