נושא: צריכה עזרה תאריך: 6/24/2007 3:47:00 PM
מחבר/ת: nura
שלום רב!!!!!!! אני בת 19 וחצי ורוצה לקנות אופניים. אני לא ממש מבינה באופניים ואני רוצה הצעות לרכישה ממישהו שבאמת מבין אני לא מתכוונת לרכב עליהם יותר מדיי אלא רק בעיר. אני מחפשת אופניים איכותיות,זולות (נניח עד 500 שקל) , לא מסובכות מדי אך עם הילוכים. על אילו דגמים הייתם ממליצים? נור :eek:
|