טקסט הודעת פורום
| 6/24/2007 4:16:00 PM |
|
נושא: מבדקים תאריך: 6/24/2007 4:16:00 PM
מחבר/ת: roni cohen
מבדק דופק הסף נעשה במרפאת הספורט שבאצטדיון רמת גן, האם אוכל להסתמך על נתון דופק מקסימום שלהם (קרי- 179) רכיבה רציפה של קצת מעל לשעה בדופק של 90 אחוז אפשרית?
|
חזרה לפורום |
|
|