הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 6:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  צמיג עקום או חישוק לא טוב?
נושא: צמיג עקום או חישוק לא טוב? תאריך: 6/25/2007 6:54:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים

שלום לכולם,
לאחר העצות שלכם הלכתי לחנות בה אני עושה טיפולים
וכיוונתי שמיניות. כשמסתכלים על החישוק ערום הכל נהדר
והחישוק לא "בורח" לצדדים כמו במצב של שמיניות אבל כשמלבישים
את הצמיג נוצר גלגול מוזר ולא ישר בכלל כאילו עדיין קיימות
שמניות למרות ששוב החישוק לא הולך לצדדים :mad: :mad: :mad: .

בחנות אמרו לי שצמיגים יכולים לקבל עיוותים עם הזמן...
אני פוחד שיש לי את התופעה חישוק ביצה? אם זה משנה אז חישוק BOTARGER SELECT
מה דעתכם כרישים?

תודה מראש אריאל :rating:


חזרה לפורום