הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 7:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון שלמה עם תוכן  תודה! לא שמתי לב לחלק הזה
נושא: תודה! לא שמתי לב לחלק הזה תאריך: 6/25/2007 7:53:00 AM
מחבר/ת: ירון שלמה

כנראה שאתה צודק, עכשיו די ברור שאני לא אוכל לפתוח את הפדל בעצמי.
כאן באתר נמכרים פדלים PD-520 בקישור הזה:
http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=841
יש לך מושג אם הכוונה ל- PD-M520 ואם יש הבדל ביניהם?



חזרה לפורום