נושא: תודה! לא שמתי לב לחלק הזה תאריך: 6/25/2007 7:53:00 AM
מחבר/ת: ירון שלמה
כנראה שאתה צודק, עכשיו די ברור שאני לא אוכל לפתוח את הפדל בעצמי. כאן באתר נמכרים פדלים PD-520 בקישור הזה: http://shop.harim.co.il/product_info.php?cPath=61_70&products_id=841 יש לך מושג אם הכוונה ל- PD-M520 ואם יש הבדל ביניהם?
|