הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 11:22:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ronen markus עם תוכן  ישבן כואב...
נושא: ישבן כואב... תאריך: 6/25/2007 11:22:00 AM
מחבר/ת: ronen markus

שלום ,
אני רוכב מתחיל על אופני ספשלייזד , הכיסא פשוט מכאיב בישבן , האם כדאי לרכוש כיסוי ג´ל או מכנס טוב ?


חזרה לפורום