טקסט הודעת פורום
6/25/2007 11:22:00 AM
ronen markus
ישבן כואב...
נושא:
ישבן כואב...
תאריך:
6/25/2007 11:22:00 AM
מחבר/ת:
ronen markus
שלום ,
אני רוכב מתחיל על אופני ספשלייזד , הכיסא פשוט מכאיב בישבן , האם כדאי לרכוש כיסוי ג´ל או מכנס טוב ?
חזרה לפורום