נושא: אני מסתייג מקנייה מסוג זה תאריך: 6/25/2007 12:07:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה
אבל :dead: :dead: :dead: החנות הזו היא על שדרות ירושלים, מצד ימין אם פניך מועדות ליפו/בת ים . אם אתה ממש סליז בול אז בנווה שאנן יש נרקומנים ו/או ערבים שמוכרים אופניים במחירים מצחיקים. פשוט לך במדרחוב הנ´´ל עד שתתקל בקבוצת אנשים ולידם אופניים חונים. תן בהם בהייה של 10 שניות ובטח תתפתח שיחה אודות קנייה שלהם
אין ספק שקניות מסוג זה מעודדות גניבות. היום אני מחר אתה ואח´´כ שוב פעם אתה. בנוסף, לעולם לא תדע (אלא אם תחקור במפרט המקורי) אם הוחלפו לך חלקים ובכלל, מה טיבם.
|