נושא: לא, ת´אמת שעדין לא סיימתי תיכון. תאריך: 6/25/2007 1:36:00 PM
מחבר/ת: דניאל מיטל.
סבתא רבה פולניה, סבא שלי די ירש את זה, הדביק את סבתא והם ביחד הדביקו את אמא. לא שזה רע, זה פשוט מוזר לחיות בבית שמתנהג בצורה הכי פולנית שאפשר עם מיעוט פולני בגנים.
שיחקתי פינבול עם עצים (יצא שאני הכדור), לא פעם התהפכתי בקפיצות ועוד כל מיני נפילות ופציעול מכל מיני שטויות אז אני חושב שאני יכול להעיד. :)
|