טקסט הודעת פורום
| 6/25/2007 1:51:00 PM |
|
נושא: תיארתי לעצמי.... :p תאריך: 6/25/2007 1:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני נשוי לפולניה ששני הוריה ממוצא בולגרי טהור, כך שאני יודע בדיוק על מה אתה מדבר :((
ולעניינו: כשתהיה בן עשרים תיפול פחות?? לא. אבל האופניים שלך יהיו יותר יקרים? קרוב לודאי...
מ.ש.ל.
|
חזרה לפורום |
|
|