הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 1:51:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  תיארתי לעצמי.... :p
נושא: תיארתי לעצמי.... :p  תאריך: 6/25/2007 1:51:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אני נשוי לפולניה ששני הוריה ממוצא בולגרי טהור, כך שאני יודע בדיוק על מה אתה מדבר :((

ולעניינו:
כשתהיה בן עשרים תיפול פחות??
לא.
אבל האופניים שלך יהיו יותר יקרים?
קרוב לודאי...

מ.ש.ל.


חזרה לפורום