טקסט הודעת פורום
| 6/25/2007 4:59:00 PM |
|
נושא: צורה אובלית, האם אפשרי? תאריך: 6/25/2007 4:59:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
לפי הכתבה של השמיניות שקראתי כאן באתר כתוב שבישור לא נכון אפשר לגרום לחישוק צורה אובלית.... מה הכוונה בזה? יכול להיות שזה מה שקרה לי?
|
חזרה לפורום |
|
|