הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 4:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  צורה אובלית, האם אפשרי?
נושא: צורה אובלית, האם אפשרי? תאריך: 6/25/2007 4:59:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

לפי הכתבה של השמיניות שקראתי כאן באתר כתוב שבישור לא נכון אפשר לגרום לחישוק צורה אובלית.... מה הכוונה בזה? יכול להיות שזה מה שקרה לי?


חזרה לפורום