הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 5:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אם החישוק תקין....
נושא: אם החישוק תקין.... תאריך: 6/25/2007 5:18:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

גם כאשר הצמיג מורכב, אז ברור כי הבעיה בצמיג.
(לפי דבריך החישוק נבדק עם צמיג בחנות)
יכול להיות כי הצמיג אכן התעוות מסיבה זו או אחרת (מכה חזקה, פגם ייצור, קריעה או מתיחה של איזור מסויים וכדומה)
אך יכול להיות כי הצמיג לא הורכב ישר לחלוטין. בד"כ שמים את הצמיג, מנפחים והוא מתיישב במקומו. לפעמים צריך קצת לכוון אותו כדי שישב בדיוק במקומו.


חזרה לפורום