נושא: כיוונים של צמיגים (בעיקר אחורי) תאריך: 6/25/2007 8:57:00 PM
מחבר/ת: ליאור
בשבת האחרונה גיליתי פנצ´ר בגלגל אחורי. לאחר החלפה של הפנימית (בפעם ראשונה שעשיתי זאת) והרכבת הגלגל שמתי לב לחצים על הצמיג לגבי כיווני ההרכבה, כאשר אחד מצוין ככיון של crossover והשני - mud. האם יש חשיבות משמעותית לכיוון הצמיג לטובת רכיבה מהירה על שבילי עפר?
|