הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/25/2007 9:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גרימברג עם תוכן  נור שלום.
נושא: נור שלום. תאריך: 6/25/2007 9:21:00 PM
מחבר/ת: נועם גרימברג

במחיר שאת מבקשת לא תמצאי אופניים של יצרנים "מקצועיים", ואם כן רב המחיר יהיה על השם של היצרן ולאו דווקא עם איכות המוצר. בכל חנות שתכנסי אליה ותבקשי מהמוכר אופניים במחיר כזה, תקבלי אותם האופניים רק בשם אחר, פחות או יותר. לכן המלצתי היא לבחור באופניים ללא קפיץ מאחור, מכיוון שבמחיר הזה מדובר רק בתוספת משקל ומחיר ויעילותו תהייה חסרת משמעות. לעיר גפ קפיץ קדמי לא הכי כדאי, לא במחירים האלו. אם תדבקי בשתי דרישות אלו, תמצאי אופניים שהמחיר עובר מה"תוספות" המיותרות, אל האיכות של שאר החלקים. הכי חשוב זה שתרכבי ויהיה לך נוח, זה המדד הכי חשוב.
תהני מהאופניים.


חזרה לפורום