טקסט הודעת פורום
| 6/25/2007 11:30:00 PM |
|
נושא: כסא חדש יהיה יותר נוח תאריך: 6/25/2007 11:30:00 PM
מחבר/ת: נאור מלכה
אני קניתי כסא חדש מהדגמים של 2007 של velo הוא מתנפח על אויר יש לו פייה מאחורה והוא נוח מאוד ממליץ בחום על כסא כזה לכולם הוא עולה בסביבות 160 ש´´ח.
|
חזרה לפורום |
|
|