נושא: לא ממש מכיר את הצמיג תאריך: 6/26/2007 5:50:00 AM
מחבר/ת: נועם גרימברג
אבל נתחיל בלציין איזה צמיג זה? בסה"כ אם כתוב אז כתוב, כיוון סיבוב אחד מהיר יותר, ואם תהפוך כנראה, על פי טענת היצרן, מפנה בוץ טוב יותר. כמובן אם תהפוך כיוון צמיג התנגודותו לכיוון הנסיעה תגדל, האחזיה תשתפר אך יהיה יותר איטי. כך גם בד"כ שמים צמיג קידמי.
|