טקסט הודעת פורום
| 6/26/2007 10:47:00 AM |
|
נושא: שלום, אני רוצה להתחיל לירכב הרים אבל..... תאריך: 6/26/2007 10:47:00 AM
מחבר/ת: סער מן
אני לא יודע איזה אופניים לקחת להתחלה יש לי תקציב של 800 ש´ח וראיתי אופני אלומיניום אם 21 יהלוכים של שימנו ובולם קידמי ולכיסה RST (אופנים מהחנות לא יד שניה) ב-550 שווה!!!! אם לא אז מה כן?
|
חזרה לפורום |
|
|