הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2007 10:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סער מן עם תוכן  שלום, אני רוצה להתחיל לירכב הרים אבל.....
נושא: שלום, אני רוצה להתחיל לירכב הרים אבל..... תאריך: 6/26/2007 10:47:00 AM
מחבר/ת: סער מן

אני לא יודע איזה אופניים לקחת להתחלה יש לי תקציב של 800 ש´ח וראיתי אופני אלומיניום אם 21 יהלוכים של שימנו ובולם קידמי ולכיסה RST (אופנים מהחנות לא יד שניה) ב-550 שווה!!!! אם לא אז מה כן?


חזרה לפורום