טקסט הודעת פורום
6/26/2007 11:18:00 AM
איתן ברמן
מוסיף על דברי צחי
נושא:
מוסיף על דברי צחי
תאריך:
6/26/2007 11:18:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
לפעמים צריך לנפח ללחץ המקסימלי המותר, או אפילו מעט יותר, כדי שהצמיג יתישב היטב על החישוק.
חזרה לפורום