הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2007 11:18:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  מוסיף על דברי צחי
נושא: מוסיף על דברי צחי תאריך: 6/26/2007 11:18:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לפעמים צריך לנפח ללחץ המקסימלי המותר, או אפילו מעט יותר, כדי שהצמיג יתישב היטב על החישוק.


חזרה לפורום