נושא: יש ברשותי אופניים של חבר תאריך: 6/26/2007 12:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
של חברת DAHON. לא יודע מחירים (קיבלתי בהשאלה). מתאימים לרכיבת כביש בלבד, עקב הגלגלים הקטנים יחסית ("16). זהו פתרון מושלם לרכיבה עירונית המשלבת נסיעות למרחקים בינוניים באוטובוס או ברכב.
גובהו של הבחור שהשאיל לי אותם 198....
|