הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2007 2:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  dor dveer עם תוכן  אז
נושא: אז תאריך: 6/26/2007 2:42:00 PM
מחבר/ת: dor dveer

שלום!
תודה על התשובה!
אז כקליטים ראשונים עדיף קליטים של שימנו?
יש איזה דגם ממולץ?

ולכל צוות האתר: יש לכם אתר נהדר, ישר כוח!


חזרה לפורום