טקסט הודעת פורום
6/26/2007 2:42:00 PM
dor dveer
אז
נושא:
אז
תאריך:
6/26/2007 2:42:00 PM
מחבר/ת:
dor dveer
שלום!
תודה על התשובה!
אז כקליטים ראשונים עדיף קליטים של שימנו?
יש איזה דגם ממולץ?
ולכל צוות האתר: יש לכם אתר נהדר, ישר כוח!
חזרה לפורום