הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2007 2:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קליטים ראשונים
נושא: קליטים ראשונים תאריך: 6/26/2007 2:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

נראה לי שהכי כדאי ללכת (או לדווש) על M-520. פדל פשוט, יעיל, נוח, אמין.
רוכבים רבים ממשיכים איתו הרבה אחרי שגמרו להיות "מתחילים".

ואני לא אובייקטיבי. כבר שנתיים עם M-520, ומרוצה.

תודה :)


חזרה לפורום