טקסט הודעת פורום
| 6/26/2007 2:52:00 PM |
|
נושא: קליטים ראשונים תאריך: 6/26/2007 2:52:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
נראה לי שהכי כדאי ללכת (או לדווש) על M-520. פדל פשוט, יעיל, נוח, אמין. רוכבים רבים ממשיכים איתו הרבה אחרי שגמרו להיות "מתחילים".
ואני לא אובייקטיבי. כבר שנתיים עם M-520, ומרוצה.
תודה :)
|
חזרה לפורום |
|
|