טקסט הודעת פורום
| 6/26/2007 9:39:00 PM |
|
נושא: מתלבט בקניה תאריך: 6/26/2007 9:39:00 PM
מחבר/ת: אהרון אופנהיימר
אני מניסיונם של החבורה שאני רוכב איתם הם מאד מסטמפג´אמפר
וכמו תמיד עשה רכיבת מבחן ותחליט
אני אישית קניתי עכשיו סוניק LT של הארו
שוות בדיקה
אהרון
|
חזרה לפורום |
|
|