הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/26/2007 10:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי יעקב עם תוכן  אופניי שיכוך מלא
נושא: אופניי שיכוך מלא  תאריך: 6/26/2007 10:42:00 PM
מחבר/ת: איתי יעקב

ראיתי אופניים שמצאו חן בעיני
http://www.bike4u.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=38
באופניים נראות מצויינות ורציתי לדעת עם מישהו רוכב על כאלה... שיתן חוות דעת

אומנם ראיתי עוד דגמים יפים של פוקוס ושל גינט בחנות בייק פור יו בצומת בילו
אבל זה הדגם שמצא חן בעיני
אני מעוניין לקבל חוות דעת של למישהו שרוכב על כאלה אופניים... או על אופניים של פוקוס בכלל... שיתן חוות דעת על השילדה... בתודה מראש איתי



חזרה לפורום