הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2007 2:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  shimon itzhak עם תוכן  לשדרג את האופניים בארץ, או בחו´ל?
נושא: לשדרג את האופניים בארץ, או בחו´ל? תאריך: 6/27/2007 2:40:00 AM
מחבר/ת: shimon itzhak

רוכבים יקרים ;)
אשמח לדעת אם למי מכם תהיה תשובה בשבילי באשר להתלבטות האם להחליף את המוצרים הבאים בחו´ל ( קרנק כולל זרועות שימנו LX, מעביר אחורי שארם X9, צמיגים, שרשרת XTR, קסטה אחורית שארם SRAM PG-990 9 Speed 11-34t Cassette, ידיות ברקס של שימנו LX אדראולי, ברקסים דיסק שימנו אידראולי LX, מעביר קידמי שימנו LX ) חשוב לציין שכל הפריטים הנ´ל כבר נימצאים ברשותי והכוונה היא רק כמה תעלה העבודה להתקין אותם בארץ בחנות אופניים רצינית.
ההתלבטות שלי נובעת משני מקורות האחד מקצועי, והשני כספי, כשהפן המקצועי יותר חשוב לי, משום שלא ניראה לי שיש למוכר פה בניו גרסי מושג איך להחליף למערכת ברקס אידראולי ממערכת רגילה. :((
עוד אשמח לדעת על רמת המחירים שאני יכול להיות מחויב בארץ עבור עבודה שכוללת את הפריטים שכללתי ברשימה מעל.
אשמח לתשובתכם המפורטת, הגם שנוצר אצלי הרושם שמי מכם, ואולי אף רובכם ממש מבינים באופניים.
האופניים הם אופניי הרים מדגם Cannondale Prophet
תודה מראש על הזמן שתקדישו לתשובתכם.
בכבוד רב שמעון יצחק. :confused:


חזרה לפורום