הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2007 8:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ניסנבוים עם תוכן  ליד שניה אני התכוונתי...
נושא: ליד שניה אני התכוונתי... תאריך: 6/27/2007 8:40:00 AM
מחבר/ת: איתי ניסנבוים

יכול להיות שלא הבנת אותי... התכוונתי שאם משהו מכיר דגם טוב במחיר של 5000-5500 (יד שניה ),
אז אשמח מאוד...


חזרה לפורום