נושא: כן אפשר תאריך: 6/27/2007 8:51:00 AM
מחבר/ת: רומן ל
אופניים טובות לדעתי הגדרה מאוד בעייתית! כי טוב זה דבר יחסי בהשווה למשהו שפחות או יותר טוב.
אני יכול להגיד לך שבתקציב הנ"ל אפשר למצוא אופניים חדשות שיעשו את העבודה וכמובן גם אפשר לקנות אופני יד שנייה כך שביד שנייה אתה מקבל אופניים עם מפרט ברמה גבוהה יותר! אני אישית הייתי הולך על חדשות, כי אתה יכול להביא אופניים עם שילדה מצוינת וחלקים בינוניים ואם תכנס יותר חזק בתחום אז עם הזמן אפשר גם להתחיל לשפר (אם צריך בכלל). אני אביא לך דוגמא לאופני פרירייד חדשות במחיר +/- שביקשת:
http://www.slalom.co.il/Product.asp?p_id=125
תבדוק גם דגם הנ"ל של הארו- אמור לעלות 4500 +/- http://matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={335DBC8E-42EF-45C8-9252-7D7087F68520}&details_type=1&itemid={84D81641-5AFF-467C-913A-E3886335F98D}
כמובן כמה שאתה עולה במחיר, ככה גם מבחר גדל ורמת המכלולים גדוהה יותר. תבדוק מה מתאים לך, העיקר שיהיה נוח!
בהצלחה בקנייה :)
|