הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2007 10:16:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אבי שביט עם תוכן  השאלה היא גם מבחינת הציוד שמורכב עליהם
נושא: השאלה היא גם מבחינת הציוד שמורכב עליהם תאריך: 6/27/2007 10:16:00 AM
מחבר/ת: אבי שביט

הטרק באות עם הציוד היותר פשוט:
מעביר אחורי בטרק Alivio לעומת Deore
בולם קדמי שניהם RST אבל למרידה מהלך ארוך יותר עם נעילה.
ונראה גם שהמרידה יותר קלות משקל.

בתשובתך לא התייחסת למארין ולשווין (שמגעימים עם מנופים של SRAM -שאני לא כל כך מכיר...)

ושאלה נוספת היא האם כדאי לשדרג את המעצורים לדיסק במידה ואני לוקח אחד מהדגמים הנזכרים כאן? :eek:


חזרה לפורום