נושא: רציתי לדעת איזה אופניים כדי לקנות..? תאריך: 6/27/2007 11:06:00 AM
מחבר/ת: איתמר אשכנזי
אז כרגע יש לי אופניי ULTRA שיכוך מלא.. אני בן 15 והגובה שלי 1.65 בערך. כעיקרון האופניים האלו יכולות לשמש אותי עוד הרבה זמן כי הכיסא יכול לעלות עוד הרבה וגם אבא שלי יכול לרכב על האופניים.
אבל חשבתי לשדרג את האופניים למשהו יותר טוב. אני חסכתי בערך 600 שקל.. אני מנסה למכור את הULTRA בערך ב700-800 שקל ואבא שלי מוכן להוסיף עוד כסף ולקנות לי אופניים ב2000-2500 שקל. עכשיו הוא חושב שעדיף שנקנה אופניים חדשות מחנות ולא יד שנייה. יש לכם המלצה לאופניים? אם יש למישהו הצעה טובה לאופניים שהוא מוכר, או מישהו שרוצה את האופניים שלי: תתקשרו: 050-4446960
שכחתי רק לציין שאני רוכב כעיקרון בשטח אבל לא אגרסיבי...
|