נושא: לא משנה לי.. תאריך: 6/27/2007 1:58:00 PM
מחבר/ת: איתמר אשכנזי
קודם כל ראיתי בכמה חנויות את האופניים האלו שאני מוכר.. חדשות עולות בסביבות ה1200 +/- אני יסתדר כבר למכור את האופניים.
אני כעיקרון מעדיף שיכוך מלא וראיתי ברוזן מינץ אופניים של מונגוס OTREO COMP שיכוך מלא ב2500 עם בולמי דיסק מכניים. האם הם אופניים טובות?
אני רוצה שיהיו בולמי דיסק..
|