הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/27/2007 3:06:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  לדעתי בארץ
נושא: לדעתי בארץ תאריך: 6/27/2007 3:06:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

קודם כל, אתה משלם לפי שעה, משהו בין 60-90 , ונראה לי שעדיף לעשות את זה כאן כי יש לך למי לפנות אח´´כ. המכנופנים בחנויות המובילות מבינים עניין ואם ההוא בג´רזי לא נראה לך מבין אז אדרבא. לדעתי 200 ש´´ח זה מעל ומעבר אבל זו דעתי ;)


חזרה לפורום