טקסט הודעת פורום
| 6/28/2007 12:20:00 AM |
|
נושא: Schwinn Mesa תאריך: 6/28/2007 12:20:00 AM
מחבר/ת: ערן מרגלית
היה לי את הדגם הנל ונהנתי מעל ומעבר. השלדה טובה והכל מצוין, ממליץ בחום. אבל כל החברות מעולות, הכי חשוב תרכב על כולם ותקנה את מה שנוח לך ;)
|
חזרה לפורום |
|
|