הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2007 11:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף בן בסט עם תוכן  אהלן,צריך עזרה בהחייאת טרק 6700 שנת 2002/3
נושא: אהלן,צריך עזרה בהחייאת טרק 6700 שנת 2002/3 תאריך: 6/28/2007 11:52:00 AM
מחבר/ת: אסף בן בסט

שלוןם,ב2003 קניתי טרק 6700 שנת 2002 ששירתו אותי נאמנה תקופה ארוכה,לפני שנה וחצי הפסקתי לרכב והאופניים שכבו,כעת הבולם הקדמי (רוק שוקס דיוק סי אויר) לא מתפקד טוב ואני רוצה להשמיש אותו.מישהו יכול להדריך אותי לפני שאני פותח אותו כדי לעשות שיפוץ? אני מניח שאני יצטרך להחליף שמן (הוא אויר שמן) ומעבר לזה אני לא יודע למה לצפות,לאילו חלקים אני אזדקק וממי לרכוש אותם,תודה רבה לעוזרים,אסף בן בסט


חזרה לפורום