טקסט הודעת פורום
| 6/28/2007 12:28:00 PM |
|
נושא: נגנבו NORCO STORM תאריך: 6/28/2007 12:28:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה
אתמול בלילה. בצבע אפור. יש להם שני חישורים שבורים בגלגל הקדמי. נקשרו לכמה שעות בלילה ברחוב בלפור בת´´א. אם מישהו יודע משהו - הוצע לו לקנות מאדם או ראה בחנות מפוקפקת נא ליצור קשר. תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|