הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2007 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  נגנבו NORCO STORM
נושא: נגנבו NORCO STORM תאריך: 6/28/2007 12:28:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

אתמול בלילה. בצבע אפור. יש להם שני חישורים שבורים בגלגל הקדמי. נקשרו לכמה שעות בלילה ברחוב בלפור בת´´א. אם מישהו יודע משהו - הוצע לו לקנות מאדם או ראה בחנות מפוקפקת נא ליצור קשר. תודה רבה


חזרה לפורום