הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2007 12:32:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  נגנבו NORCO storm
נושא: נגנבו NORCO storm תאריך: 6/28/2007 12:32:00 PM
מחבר/ת: דוד קריבושה

נגנבו אתמול בלילה - נקשרו לכמה שעות בפתח בניין ברחוב בלפור. בצבע אפור (תמונה) יש להם חישור או שניים שבורים בגלגל הקדמי. אנא צרו קשר אם נתקלתם באדם או בחנות ובידם אופניים העונים לתיאור. תודה רבה


חזרה לפורום