נושא: משקל ´לא זז´ תאריך: 6/28/2007 4:46:00 PM
מחבר/ת: אורי גרוס
אני בן 33, 1.71 מ´, 87 ק"ג. חזרתי לרכב אחרי פציעת ברך שנגרמה מריצה.הפציעה גרמה לעלייה משמעותית במשקל (שנתיים ללא פעילות גופנית).למרות שחזרתי לפעילות בטווחי דופק נכונים לשריפת שומן ואני מקפיד על תזונה, לא רואה את המשקל ´זז´ למטה.יש מצב שלאור עלייה בנפח השריר לאחר חזרה פתאומית לאימונים, השומן ש´נשרף´ לא מצליח להתבטא בירידת משקל, כי הגדלת מסת השריר מאפילה על הקטנת מסת השומן? תודה מראש.
|