טקסט הודעת פורום
| 6/28/2007 6:51:00 PM |
|
נושא: זו ההמלצה שלי: תאריך: 6/28/2007 6:51:00 PM
מחבר/ת: אייל ממיסטבלוב
לי יש נעלים של ספיישליזד ממש טובות עלו לי 450 ויש לי קליטים של שימאנו שמהם אני לא כ"כ מרוצה וזה כי כשאני בתוך ספירנט (אני משתמש בנעלים בספינינג) אז זה דיי שכיח שהנעל משתחררת מהפדל...=/ :mad: אבל הנעלים מצויינות!
|
חזרה לפורום |
|
|