טקסט הודעת פורום
אייבי
תמיד טוב לעבוד חכם.....
נושא:
תמיד טוב לעבוד חכם.....
תאריך:
מחבר/ת:
אייבי
שלום עמית היקר
תודה על הפרגון ותשתדל לישם את האמור בכתבה - זה יהפוך אותך לרוכב אחר
בברכה
אייבי גילת
חזרה לפורום