נושא: באופן ממש כללי תאריך: 6/28/2007 8:24:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
בולמי אויר תלויים לחלוטין באטמים. לאחר עמידה של שנה וחצי, יש להניח שהאטמים אינם במיטבם. הדיוק כבר איננו מיוצר. לפני שאתה מתחיל, ודא שיש לך אפשרות להשיג את כל החלקים הדרושים. אני לא הצלחתי למצוא ברשת מדריך לבולם הזה, אבל אני מאמין שאפשר. לא הייתי מתחיל בניתוח כזה בלי נסיון קודם, מניואל, או לפחות שרטוט מפורק (Exploded) של הבולם.
אולי תעדיף לשלוח אותו ליבואן לשיפוץ. אני מאמין שהוא ידע להשיג חלפים.
כמובן שישנה האפשרות להחליף בולם. ישנם בולמי XC אויר שמן ביד שניה במחירים סבירים. בבולם שעדיין מיוצר יקל עליך למצוא חלפים ומדריכים.
|