הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2007 8:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  כבר קצת מאוחר מדי לסטורם
נושא: כבר קצת מאוחר מדי לסטורם תאריך: 6/28/2007 8:37:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל בערים הגדולות ובעיקר בתל אביב - השאלה לגבי אופניים קשורים בחוץ איננה האם יגנבו אותם, אלא מתי.

אם אתה רוכב בתוך העיר כדי להגיע, קנה לך אופניים פשוטים, וגרום להם להראות יותר פשוטים ממה שהם באמת.
ואל תתבאס יותר מדי כשגם אותם יגנבו.

ועוד משהו - שמעתי על איזה חנות ביפו שמוכרת אופניים "משומשים" במחירים ממש ממש זולים... נסה שם, אולי תזהה אותם.

בהצלחה


חזרה לפורום