טקסט הודעת פורום
| 6/28/2007 8:57:00 PM |
|
נושא: תודה איתן על ההסבר! תאריך: 6/28/2007 8:57:00 PM
מחבר/ת: יהונתן רוטין
דווקא דיי הרגעת אותי כי לרוב אני רוכב בשדות ולעיתים מרים ישבן ברכיבה, וגם לא רוכב מקצועי ממש ולא רוכב 8 שעות ביום קיצר סבבה ותודה!
|
חזרה לפורום |
|
|