הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2007 9:10:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  שאלה
נושא: שאלה תאריך: 6/28/2007 9:10:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

אני עובד עכשיו בחופש.
המרחק בין הבית לעבודה הוא משהו כמו 1.5-2 קילומטר.
זה יהיה משמעותי יחסית לכושר בהתחשב בזה שאני אף פעם לא הייתי רוכב בבוקר.
המטרה שלי היא לשפר את הכושר הגופני.
כמובן שבמשך הזמן אני יגדיל את המרחק וכל זה..
אבל השאלה שלי היא אם ה 1.5-2 קילומטר האלה ישנו באמת את הכושר וישפרו אותו ?
תודה מראש


חזרה לפורום