הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/28/2007 9:25:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ידין חסון עם תוכן  כן ..
נושא: כן ..  תאריך: 6/28/2007 9:25:00 PM
מחבר/ת: ידין חסון

אבל הבעיה שלי היא החום הזה שגומר את הבן אדם !
בבוקר אני ינסה לרכב יותר .. אני יכנס לכל מיני סיבובים שיש פה באזור תעשייה.


חזרה לפורום