טקסט הודעת פורום
6/28/2007 9:25:00 PM
ידין חסון
כן ..
נושא:
כן ..
תאריך:
6/28/2007 9:25:00 PM
מחבר/ת:
ידין חסון
אבל הבעיה שלי היא החום הזה שגומר את הבן אדם !
בבוקר אני ינסה לרכב יותר .. אני יכנס לכל מיני סיבובים שיש פה באזור תעשייה.
חזרה לפורום