נושא: תגידו האופנים האלה מספיקות לי? תאריך: 6/28/2007 11:38:00 PM
מחבר/ת: סער מן
אני רוצה לירכב לכיף בעיקר בשבילים/כבישים האם האופנים אלה מספיקות לצרכים שלי?: http://matzman-merutz.co.il/default.asp?catid={2AB50E45-5C74-11D8-A143-00024407CB1B}&details_type=1&itemid={F6AE06A9-D0B4-4345-95B6-23A41A529158}
|