הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/29/2007 1:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד קריבושה עם תוכן  טוב אבא
נושא: טוב אבא תאריך: 6/29/2007 1:55:00 AM
מחבר/ת: דוד קריבושה

די כבר להטפות הבלתי נלאות. גנבו אופניים, ביקשתי את עזרת הפורום, ולא ביקשתי שתאפיין את הרכיבה שלי וגם תדחוף לי אופני אולטרה עם שלדת Y והילוכי שימנו מקצועיים למבינים בלבד. אני יודע שאתה רק רוצה לעזור וברור שלא צריך לקשור אופניים בחוץ (דרך אגב, הם של חבר, לא שלי) אבל רבאק, נשבר הז´ מהשטויות האלה של לא להשתמש באופניים טובים ככלי תחבורה בין היתר. תאר לעצמך שהיינו נוסעים רק בפיאט אונו בגלל נרקומנים שמתים על יפניות. :giveFinger:


חזרה לפורום